Monday, July 19, 2010

lemah lemah badan

hangpa semua bertuah hari ini, sebab gua nak bagitahu kelemahan gua. Gua dah sedar dari dulu dan gua cuba sorok sorok. Tapi macam mana mahu sorokkon bangkai gajah, di bawah daun keladi. HAHA gua malu cemarkan peribahasa Melayu. Tapi gua pretty sure ada peribasa ala ala peribahasa yang gua cuba gunakan. Gua nak mintak maaf jika ada yang terasa sebab gua bukan sengaja tapi gua tidak boleh control diri gua.

Matt Damon: ateeq u comel
Ateeq: babi ahhh

Bill Gates: ateeq kau memang pandai, ala ala more kreatif la
Ateeq: Bodoh mana ada. HAHA

Datuk Seri Najib Razak: Ateeq awak tahu tidak awak ni baik?
Ateeq: Sial lah kau perli aku ke.

So kalau hangpa semua kawan kawan aku. Hangpa semua akan sedar yang aku x reti nak terima pujian. Banyak yang terima carutan than aku ucapkan terima kasih. Aku bukan apa, aku maluuu. HAHAHA.



Macy's day parade by Green Day