Tuesday, September 14, 2010

sibuk bang

hari ini hari raya ke lima. gua baru ada masa nak post, post raya gua. hari ini jugaklah gua mula kelas padahal kawan2 gua masih raya raya. sakit hati? adalah sikit, yang banyaknya iri hati. raya apa? raya yang gua faham. kau meraikan sebulan berpuasa. lagi yang gua tahu pagi2 lagi. rosyam nor( ayah gua) and sharifah aini( ibu gua) gi masjed. bila balik gua kena salam salam, nangis nangis bila igt adalah sikit2 curi duit rosyam nor nak beli topup, kutuk sharifah aini dalam hati sebab dia bebel bilik gua bersepah, buli adik adik. balik kpg jumpa opah atok. gua sedar yang time ni sajalah semua family gua ada. time inilah gua nak sayang sayang. JADI SEMUA SELAMAT HARI RAYA, bagi gua, gua tak wish lambat, as a typical malay kita sambut raya selama sebulan!


PARACHUTE BY SEAN LENNON