Friday, June 4, 2010

vending machines yang paling top

kalau lu orang pernah naek genting dengan cable car, korang akan notice ada byk vending machine yang jual toys dalam plastic ball. So masa tu gua macam terimbas kembali masa sekolah rendah. Gua selalu lapar sebab duet saku gua banyak habis untuk maen vending machine semata mata toys yang actly xde nilai pun. Nak mengubat rindu gua google lah vending machine. So gua jumpa banyak benda menarik.

TOP 1
ini vending machine tangkap lobster! wouh cool. alah macam kita jumpa kat tempat maen game yg perlukan token2 tu. aku selalu maen yg bear tu tapi x pernah dpt.

TOP 2
vending machine ni, vending machine yg jual our fortune, nasib kita. Dekat sana its call as OMIJUKI. Bila dah beli diorg akan ikat kat pokok atau tiang.

TOP 3

ini memang hantu. Ini ialah vending machine yang jual. Seluar dalam terpakai wanita. Vending ni memang controversy kat Jepun. Sudah di haramkan pd tahun 1993, tapi ramai ckp masih boleh jumpa lagi machine ni. Even org CSI kat AXN pun ckp pasal benda ni. cool!

top 4
vending machine bunga segar, hahaha. Kalau gaduh tgh jalan, nak pujuk senang je ade ni hehe
TOP 5
wow! telur pon diorg buat vending machine wow! haha

TOP 6

Vending machine jual no. tel budak perempuan. haha