Tuesday, June 22, 2010

their eyes are watching god

Filem dan Joe labi bagai isi dalam kuku, ialah kononnya seniman. Kalau mahu diceritakan semua tak terkira kerana al maklumlah tv cinta hati Joe Labi, pawagam kira macam gf gitu.

THEIR EYES ARE WATCHING GOD

filem yang dah berabad, dah berulang dan ulang dan ulang di hallmark. tapi gua tetap suka. Tetap senyum. Tetap dan kerap berfikir walau benda yang sama. Jujurnya setiap filem di Hallmark gua suka. Joe suka suasana,situasi,masalah,penyelesaian filem ni. Dan bila dah touching gila tgk filem ni sampai lah ke novel. Even english gua x la berapa bagus tapi masih lulus dlm SPM. Hati gua curious baca dari first sampai habis even ye gua dah tahu jalan cerita. Novel ceritakan ceritanya dengan lebih dalam dan ye lebih la emotional gua. Walau gaya Joe Labi mungkin brutal dan xla sepadan dengan kak pah( bagi yg kenal) tapi hati gua lembut derr, bagai taman di syurga haha. ye lah cukap lah tu.


TEA CAKE: WHAT ARE U DOING JANIE
JANIE: IM WATCHING GOD
aduh janie, tea cake bawak Joe Labi kat sana:)